Søk i denne bloggen

tirsdag 11. oktober 2011

Dritver gir oppdatering!

Hvis den forrige oppdateringen ga dårlig samvittighet da.... - så til ære for Pål Steinar og Randi/Jarle som faktisk har mast om oppdatering, kommer en liten oppdatering :)

Når det nå blir oppdatering ser jeg jo til min store forskrekkelse at det ikke er noen som har tatt bilder siden sist!
Det må bety at snekker´n har vært opptatt :)

Uansett - noen bilder er det blitt

Byggherren forbereder innsetting av dører.

Storfint besøk fra Rørvik og Nordstrand.
Legg merke til hybelkomfyren som for anledningen er flyttet utendørs.

Også i år har vi hatt mange fine kveldsstunder

Litt kos må litt - i mellom slagene.
Regner med denne berger jakta, selv om den blir mer og mer slank :)

Kreativiteten er det ikke noe å si på!
I byggfruen do-merke-prosjekt tas alle hjelpmidler i bruk - dette er pepperkakeformer

Listingen ble heldigvis en enklere variant

Rødgløende himmel mot vest - gjenspeilet i fronten av hytta

All ved´en som ble felt på tomta er nå kappet og lagt til tørk slik at den skal være brennbar til vinteren slår til

Sigrun er veldig godt representert, men det skyldes ikke stor deltakelse på hytten - det må være andre årsaker!
Ulrik, Torjus og Haldis spiller "sekkvæns"

"Ramstadtrollet" er dette mesterverket som Haldis har laget, blitt kalt.



Kan det gå like lang tid før neste oppdatering? Det forundrer meg ikke, men jeg erkjenner at jeg må ta en runde i hytta for å kunne gi en ordentlig situasjonsrapport.

Nils Petter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar