Søk i denne bloggen

fredag 28. mai 2010

Mye å tenke på - dagen tema - rørlegging

25.05.10


Tirsdag var det klart for rørlegging - vi må jo ha "muligheten til å tappe ned etter oss" - som enkelte hadde som et av flere hovedkrav underveis i hyttedrømprosessen.
Ole Jakob stilte som representant for bransjen og jeg tror han fortsatt sitter igjen med et inntrykk av at jeg (vi) ikke har tenkt på alt.


Ole fikset biffen


stort krav til nøyaktighet


Man må virkelig vite hvordan man skal ha det allerede når golvet skal støypes. Skal glatt innrømme at det ikke var helt glassklart :)


Det ferdige resultatet - så langt


Imponert over Ole som fikk det til å se veldig enkelt ut. Som å bygge lego - sa han - noe jeg faktisk kjenner litt til fra barndommen som ikke er så veldig lenge siden - men jeg klarer ikke å erindre at jeg bygge lego med "fall".


Kanskje er det som å bygge lego?


Nils Petter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar